30/08/2011

pupu eli jänku


Vieläkin iloinen siitä, että viime viikonloppu oli mukavuuksia, lepoa ja onnentunnetta täynnä. Herkuttelua, vanhoja ystäviä, karaokohulluttelua ja jonninjoutavaa oleilua. Välillä hyvä olla ihan huolettomasti vain.

Tämä vesisade on minun makuuni. Olen ollut viime viikkoina hemmetin levoton ja huolissani, ja nyt tämä sade ainakin tuntuu jotenkin rauhoittavalta. Sateella on mukava olla kotona, ja täällä minun paikkani nyt enimmäkseen on. Kuvittelen, että sadesäällä kotipuuhastelut ovat jotenkin sympaattisempia merkitykseltään.

Huomenillalla (keskiviikkona) Yle Teemalta tulee taas loisto-ohjelmaa, katsokaa TÄMÄ, kaikki te kiehtovien kaupunkikuvien ystävät, Turun ja Tallinnan kaverit! Minun rakkaimpani(kin) kätten/pääntöitä, ja hieno ku mikä!

6 comments:

  1. Kiitos ohjelmavinkistä! Täytyy ehdottomasti katsoa.

    Jostain syystä mulle tuli kaikista noista sun kuvista mieleen sateen kastelemat värit. Tiedäthän kun ne voimistuvat ja kirkastuvat. Tosi vahva tunnelma, hienot!

    ReplyDelete
  2. Kuvissa ihanat värit, hieno liina.

    Minäkin odotan sadetta. Täällä ei ole satanut kunnolla koko kesänä. En saa sitä paitsi töitäni tehtyä kun aurinko koko ajan viistosti loimottaa...

    ReplyDelete
  3. Kiitos vinkistä,pitää laittaa ohjelma muistiin. :)

    ReplyDelete
  4. oi mitä värejä, vahvoja!
    nyt sataa ja minä en malttaisi päästää kesää menemään..näiden kuvien/värien avulla syksy on kuitenkin jo hieman tervetulleempi.
    b

    ReplyDelete
  5. Kauniita kuvia!

    ReplyDelete
  6. Vuoristorata <3 Tunnelin tuoksu tulvahti!

    Kauniita, vahvoja värejä ihastelin minäkin. Ja tuli hyvä mieli hyvästä viikonlopustasi.

    Kiitos vinkistä!

    ReplyDelete