16/02/2010

back to work



yhyy *** oh no

10 comments:

  1. Goodmorning! Thank you for the beautiful colourful photos..
    Keep inspiring all of us and make us smile :-)

    ReplyDelete
  2. PS. I found a CD of Mulatu Astatke on a music store last week and that I though of you!

    It is good?

    La vita é bella.

    ReplyDelete
  3. Pullaaa! Kuvissasi on ihanat värit.

    ReplyDelete
  4. What I meaned before is: if Mulatu´s music is good?
    I appreciate your opinion.
    Have a creative day

    ReplyDelete
  5. Beautiful photos!

    Wishing you a lovely day! :)

    ReplyDelete
  6. Mä en ikinä himoitse laskiaspullaa, mutta jos ja kun sitä maistaa, se viekin mennessään. Mantelimassalla mulle mieluummin.

    ReplyDelete
  7. söin tänään laskiaispullan, mantelimassalla mullekin kiitos.
    mukavaa että oot saanut lomailla kunnolla. energiaa myös työpäiviin!

    ReplyDelete
  8. Huomenta Tanja! Ylimmäinen kuvasi saa taas ihailemaan taitoasi yhdistää yksittäisiä elementtejä joissa esiintyy tismalleen sama sävy valisemastasi väristä.Upea kuva!

    ReplyDelete
  9. Naminami! Nyt se laskiainen oli ja meni. Joutuuko taas vuoden odottamaan, että saa niitä ihanuuksia?

    ReplyDelete
  10. Anonymous, I'll keep, with pleasure :)
    Nice to hear you found Mulatu Astatke, and what a fun idea that you then thought me, that's flattering! I love his music, so I strongly recommned you to listen him.

    Matroskin, mä oon pullahiiri, ja tuo Kannisto on mun paratiisi. Keittävän hyvää kahviakin.

    Haust, thanks!

    Liivia, mä himoitsen aina melkein mitä vain pullaa. En oo karkki- tai jäätelöihmisiä niinkään. Mä en osaa koskaan valita, hillo (vadelma!) vai manteli. Hyvä syy ostaa aina kaksi.

    outi, juu hetken rauha teki tosi hyvää.

    kata, tarkoititko ehkä saman värin eri sävyjä tai valoisuutta? Saan iloni värien ajattelusta ja testailusta. Kiitos.

    Kirjailijatar, niitähän voi leipoa milloin vaan :D

    ReplyDelete