30/09/2009

today

I ♥
I ♥
I ♥
I ♥
I ♥
I ♥
I ♥ Violet
I ♥

8 comments:

  1. Tuo sinun lapinporokoira on niin kaunis! Mistä kennelistä se on? Mulle on tulossa syyslomalla pentu, samaa rotua. ;)

    ReplyDelete
  2. Minä nyökyttelen sydäntesi kohdalla hurjasti paljon kakkosen kohdalla!!!
    Marian luona on aina niin hyvä käydä!!!=O)
    Ja porokoiraneidin näkeminen saa hymyn aina huulille!!!<3<3<3

    ReplyDelete
  3. Onpa ilo olla tykkäyslistalla!
    Nyt en osaa sanoa mitään muuta.

    ReplyDelete
  4. iaaahhh, niin paljon inspistä tänään että kohta ei mahdu päähän kaikki, poksahtaa ideoiden paineesta ja sisältö leijailee konfettina tuuleen. Kiitos su-per-i-ha-nis-ta linkeistä!

    ReplyDelete
  5. Huippulinkkejä, pari uuttakin minulle! Kiitos. Tuo koirasi on uskomaton. Miten voi olla niin viisaan oloinen, tarkka ja raukea samaan aikaan? Se tietää varmasti KAIKEN.

    ReplyDelete
  6. Jomi, niin se onkin, se on oikein muotovalio. Se on Kuurankuonon kennelistä. Itse en tunne kenneliä tai kasvattajaa, koska tuo minun koirani on tullut minulle aikuisiällä. Mä huomasinkin sun pentu-uutisen blogistasi. Sun tuleva poika näyttää ihanalta!!

    Katinkainen, Maria onkin ihana! Minulla on suuri onni saada olla hänen ystävänsä. Poroneiti huiskuttaa häntäänsä ja lipaisee korrektisti käden syrjää kiitokseksi. <3

    violet, on ilo että olet olemassa! Kuulut tykkäyslistalle ihan ehdottomasti, se kuva, jonka valitsin on tyrmäävän hieno. Mulla aina jotkin kuvat jäävät "vaivaamaan" - tuo I♥ -kuva oli sellainen. Kiitos siis sinulle!

    Rinna, ihan mahtava tuo "konfettina tuuleen" -ilmaus! Olet mainio! Kiitos!

    anu, kiitos sinullekin paljon!

    Outi, hyvä, että oli pari uuttakin. Mä olen aikalailla jumittunut näissä blogi- ja muissa nettisaittihommeleissa. kun ei ole aikaa etsiä uutta. Koirani on kyllä ihan mahtava. Meillä on hyvä yhteisymmärrys. Toisinaan mietin, että jos se oikeasti tietääkin kaiken. Tai sitten se ei tajua mitään :) Mutta ainakin se näyttää viisalta minustakin. Tosin monet sanovat ihan muuta. Ihana kaveri se on. Juuri tultiin yötaivasta ihastelemasta. Tyttöä kyllä kiinnosti rusakko vähän enemmän kuin tähdet. Hieno tummansininen taivas ja kirkkaat tähdet!

    ReplyDelete
  7. Arvaa mitä? Katselin ihania kuviasi, ja muka hiirtäkin liikutin sydänten päällä, mutta en vaan huomannut niitä linkeiksi (paitsi Violetin nimen) ennen Katinkaisen kommenttia. Väsy painaa!

    Onni on olla listallasi, ystävä. Itse olet tykkäyslistani ikisuosikki! ♥

    ReplyDelete